Vuoden Strategiateko 2020 ehdotus

Tänä vuonna Suomen Strategisen Johtamisen Seura (SSJS) valitsee jo seitsemännen kerran Vuoden Strategiateko -tunnuksen saajan. Vuoden Strategiateko on näkyvä, strategiaa elävöittävä teko, joka on osaltaan vaikuttanut positiivisesti Suomen, yksittäisen yrityksen, toimialan tai yhteisön kehitykseen.

SSJS haluaa tehdä strategiasta organisaation käytännön voimavaran, joka elää sekä arjessa että rakentaa tulevaisuutta. Kuluvana vuonna seuran teema on "Strateginen johtajuus poikkeuksellisina aikoina".

Strategiateko voi olla esimerkiksi:

  • Yrityksen menestyksekkäästi toteuttama kestävän liiketoiminnan strategia
  • Tapahtuma, joka on vaikuttanut Suomeen positiivisesti
  • Uudenlaisen, innovatiivisen tuotteen tai palvelun menestyksekäs lanseeraus
  • Mullistavan liiketoimintamallin luominen ja toteutus
  • Julkisen sektorin toteuttama merkittävä strateginen uudistus

SSJS pyytää jäsenistöltä ehdotuksia vuoden strategiateoksi, myös ottaen huomioon koronapandemian mullistaman toimintaympäristön edellyttämät nopeat muutokset strategiassa ja strategisessa johtamisessa. Ehdotuksista hallitus valitsee lokakuussa kolme finalistia jatkoon. Joulukuussa järjestettävässä Vuoden Strategiateko 2020 –palkinnonjakotilaisuudessa kuullaan finalistien esittelyt, ja tilaisuuteen osallistuvat SSJS:n jäsenet valitsevat Vuoden Strategiateko 2020 -tunnuksen saajan. 

 

Ehdotusaika Vuoden Strategiateoksi 2020 päättyy pe 16.10.2020.

 

Vuoden Strategiateoksi 2019 - tunnuksen saajaksi valittiin Järvenpään K-Citymarket. Aikaisemmat Vuoden Strategiateko –voittajat ja finalistit löydät täältä.

 

Vuoden Strategiateko 2020 -ehdotus

*
*
*
*
*
*
*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.