Vuoden Strategiateko
SSJS valitsee vuosittain Vuoden Strategiateko –tunnuksen saajan. Vuoden Strategiateko on näkyvä, strategiaa elävöittävä teko, joka on osaltaan vaikuttanut positiivisesti Suomen, yksittäisen yrityksen, toimialan tai yhteisön kehitykseen.
Strategiateko voi olla esimerkiksi:
- Yrityksen menestyksekkäästi toteuttama kestävän liiketoiminnan strategia
- Tapahtuma, joka on vaikuttanut Suomeen positiivisesti
- Uudenlaisen, innovatiivisen tuotteen tai palvelun menestyksekäs lanseeraus
- Mullistavan liiketoimintamallin luominen ja toteutus
- Julkisen sektorin toteuttama merkittävä strateginen uudistus.
SSJS haluaa tehdä strategiasta organisaation käytännön voimavaran, joka elää sekä arjessa että rakentaa tulevaisuutta. Seuran jäsenet ehdottavat tekoja, jotka ovat merkittävästi edistäneet organisaation, toimialan tai koko Suomen kilpailuetua.
Aiemmat Vuoden Strategiateko -tunnustukset
2022 Suomen päätös hakea sotilasliitto Naton jäsenyyttä
2021 Harvia Oyj
2019 Järvenpään K-Citymarket
2018 Kyrö Distillery Company
2017 Fira Group Oy
2016 Enevo Oy
2015 Puolustusvoimat
2014 Slush 2013