Vuoden Strategiateko

SSJS valitsee vuosittain Vuoden Strategiateko –tunnuksen saajan. Vuoden Strategiateko on näkyvä, strategiaa elävöittävä teko, joka on osaltaan vaikuttanut positiivisesti Suomen, yksittäisen yrityksen, toimialan tai yhteisön kehitykseen. 

Strategiateko voi olla esimerkiksi:

  • Yrityksen menestyksekkäästi toteuttama kestävän liiketoiminnan strategia 
  • Tapahtuma, joka on vaikuttanut Suomeen positiivisesti
  • Uudenlaisen, innovatiivisen tuotteen tai palvelun menestyksekäs lanseeraus
  • Mullistavan liiketoimintamallin luominen ja toteutus
  • Julkisen sektorin toteuttama merkittävä strateginen uudistus.

SSJS haluaa tehdä strategiasta organisaation käytännön voimavaran, joka elää sekä arjessa että rakentaa tulevaisuutta. Seuran jäsenet ehdottavat tekoja, jotka ovat merkittävästi edistäneet organisaation, toimialan tai koko Suomen kilpailuetua.

 

 

Aiemmat Vuoden Strategiateko -tunnustukset

2022 Suomen päätös hakea sotilasliitto Naton jäsenyyttä

2021 Harvia Oyj

2020 Henri Alén

2019 Järvenpään K-Citymarket

2018  Kyrö Distillery Company

2017  Fira Group Oy

2016  Enevo Oy

2015  Puolustusvoimat

2014  Slush 2013