Strategiailta: Surveypal 25.5.
Surveypal – Asiakasarvoon perustuvan strategian luonti ja toteutus voimakasta kansainvälistä kasvua tavoittelevassa SaaS -ohjelmistoyrityksessä 25.5.
Ajatuksia, oivalluksia ja huomioita uuden kansainväliseen kasvuun tähtäävän strategian luonnista ja testaamisesta. Miten loimme asiakasarvoon perustuvan uuden kasvustrategian SaaS -ohjelmistoyritykselle ja mitä muutoksia se on tuonut mukanaan omaan ajatteluumme sekä yrityskulttuuriin. Millaisia haasteita ja mahdollisuuksia uusi ajattelu on tuonut mukanaan ja mitä olemme oppineet tähän mennessä.
25.5. Suomen strategisen johtamisen seuralla on mahdollisuus päästä tutustumaan suomalaisen it-yhtiön uuteen strategiaan. Aiheesta alustaa Surveypalin toimitusjohtaja Kalle Reunanen.
Surveypal on kasvava suomalainen asiakas- ja asiakaspalvelukokemuksen mittaamiseen ja johtamiseen keskittyvä SaaS -ohjelmistoyritys. Surveypalilla on yli 17 000 käyttäjää ympäri maailman. Surveypalin ydinosaaminen perustuu erinomaisten palautemallien luontiin ja johtamiseen eri yhteyksissä. Surveypal auttaa asiakkaitaan asiakaspalvelu- asiakas-, henkilöstö- ja brändikokemuksen kehittämisessä ja ymmärtämisessä luomiensa palautemallien avulla.
Yrityksen tuoteportfolio heijastaa voimakasta megatrendiä: vahva ymmärrys asiakkaista ja henkilöstöstä nousee yhä useamman yrityksen strategian keskiöön. Surveypalin oma strategia tähtää maailman valloitukseen ja kansainväliseen kasvuun. Uusi strategia on vaatinut paljon: sen yhteydessä on rakennettu myös uutta yrityskulttuuria ja johtamismalleja. Tule kuulemaan miten muutosta on johdettu ja miten yrityksen strategia on luotu!
JÄSENTAPAHTUMA.
Päivä: 25.5. klo 17-18.30
Paikka: Webinaari, Zoom
OHJELMA
17.00 Tilaisuuden avaus
17.10 Surveypal
Kalle Reunanen
18.10 Keskustelua
18.30 Tapahtuma päättyy
Tervetuloa mukaan!