Strategiailta Bermuda 13.1.

Strategiailta Bermuda

 

Tämän päivän b2b-markkinointi on suurelta osin aivan jotain muuta kuin esimerkiksi mainontaa. Markkinoinnin, myynnin ja palvelun rajat hämärtyvät entisestään. Markkinointialan toimijoiden vaadittava osaamispaletti on räjähtänyt viime vuosikymmenen sisällä ja pelikentällä on hyvin monenlaisia toimijoita design studioista analytiikkafirmohin. Miten markkinointitoimisto vastaa ajan haasteisiin? Miten asiakastarpeet muuttuvat? Entä poikkeusaika?!

Tapahtumassa Markkinointitoimisto Bermudan strategiajohtaja Mika Kihlakaski kertoo, minkälaisia muutoksia markkinointitoimiston asiakkaiden markkinointistrategioihin on korona tuonut ja minkälaista strategisia valintoja Bermuda on omassa työssään tehnyt.

Bermuda  on 10-vuotias ylpeästi tamperelainen markkinointitoimisto, joka on profiloitunut erityisesti b2b-yritysten viestin kirkastajaksi ja brändin rakentajaksi. Asiakkaamme valmistavat kaikkea murskaimista renkaisiin ja teollisuuden raaka-aineista langattomiin protokolliin, mutta yhteistä on ennakkoluulottomuus ja halu kertoa ratkaisuista rohkeasti hyödyt edellä.
 

 

 

Päivä:    13.1.

Paikka:  Webinaari, Zoom

 

OHJELMA

 

17.00      Tilaisuuden avaus

               SSJS:n ja Bermudan tervehdykset

17.10      B2B-markkinointitoimiston strategiset valinnat

   Korona-ajan vaikutukset markkinoinnin strategioihin

               Mika Kihlakaski, strategiajohtaja, Markkinointitoimisto Bermuda Oy

18.10      Keskustelu 

18.30     Tapahtuma päättyy

 

Tervetuloa mukaan! 

 

SSJS Strategiailta: Bermuda, ilmoittautuminen

*
*
*
*
*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.