SOK 21.1.2019

 

Strategia-ilta SOK: Strategiatyö osuustoiminnallisessa yritysverkossa, kaupan digimurros

 

S-ryhmä on yli satavuotias suomalainen osuustoiminnallinen yritysryhmä, jonka muodostavat SOK sekä 20 alueosuuskauppaa. S-ryhmän keskeiset liiketoiminnot ovat marketkauppa, tavaratalo- ja erikoisliikekauppa, liikennemyymälä- ja polttonestekauppa, matkailu- ja ravitsemiskauppa, rautakauppa sekä rahoituspalvelut.  S-ryhmän vähittäismyynti oli vuonna 2017 noin 11 miljardia euroa, ja se oli suurin yksityinen työllistäjä Suomessa noin 37 000 työntekijällään.

S-ryhmän toiminnan tarkoituksena on tuottaa kilpailukykyisiä palveluja ja etuja omistajilleen. Visionamme on ylivoimainen hyöty ja helppous omasta kaupasta. Tule kuulemaan strategiailtaan SOK:lle, miten teemme strategiatyötä osuustoiminnallisessa yritysverkostossa, miten digitalisaatio ja muut muutosvoimat haastavat kaupanalaa ja millaisia strategisia valintoja olemme tehneet.

 

Aika: Ma 21.1.2019 klo 16.30-18.30

Paikka: SOK, Fleminginkatu 34, Helsinki

 

TEEMA: Strategiatyö osuustoiminnallisessa yritysverkostossa, kaupan digimurros

 

OHJELMA
 

16.30            Tervetuloa - Kimmo Suominen ja Natalia Salo, SSJS

Strategiatyö S-ryhmässä, kaupan digimurros ja siihen vastaaminen
Sebastian Nyström, johtaja / Strategia ja digitaalinen murros

S-ryhmän marketkaupan kilpailustrategia
Vesa Koivuranta, kehitysjohtaja / SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaus

Miten strategia jalkautetaan tuhanteen myymälään?
Karlos Kotkas, ryhmäpäällikkö / SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaus

                     Yhteinen keskustelu teemoista

18.30            Tilaisuus päättyy

 

Tervetuloa mukaan! 

 

Strategia-ilta SOK:lla 21.1.2019, ilmoittautuminen

Strategia-ilta SOK 21.1.2019: "Strategiatyö osuustoiminnallisessa yritysverkostossa, kaupan digimurros" on täynnä. Voit ilmoittautua jonoon ssjs@ssjs.fi .